jueves, 17 de marzo de 2011

Podria ser lletja?

No sé si sóc lletja. Es pensen que no me n'adono que a vegades em miren? No s'equivoquin amb mi. Sé que puc ser lletja. No sé si poc agraciada, ni poc afavorida però molt bona noia, no se si normaleta tirant a lletja, ni se si gaire guapa però crec que tinc no sé què, no ho sé. Crec que no sé si sóc lletja. Podriem dir que sóc espantosament lletja? M'han mirat bé? Fixin-se, no desviïn la mirada, gaudeixin de la contemplació de la meva possible lletjesa. No serien pas els primers que ho faran, ja m'hi estic acostumat. Intentin comentar el meu aspecte, descriguin-me en veu alta, parlin de les meves faccions amb els seus amics, em podeu fer servir per demostrar-se que interessants i que ben plantats i que ben parits i que ben fotuts que estan vostès. Es pensen que sóc una paranoca? Això, crec jo que, encara no m'han mirat bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario